برج باغ شفق ۲۲ و ۲۳

شفق ۲۲ و ۲۳ برج باغ دوقلو منحصر بفرد لوکس هوشمند

پروژه تکمیل شده
۱۰۰ %

۱۳۹۸/۱۲/۰۱

۰
+
متراژ کل
۰
+
متراژ فضای سبز
۰
تعداد بلوک
۰
تعداد واحد

لیست امکانات و مزایا

  • طراحی داخلی بروز ومنحصر به فرد

  • بیش از ۳۰۰۰ متر فضای سبز

  • فضای ورزشی رو باز

  • انواع فضای تفریحی و آلاچیق

  • لابی لوکس مبله با نورپردازی

  • آکواریم حرفه ای

  • سالن اجتماعات چند منظوره

  • استخر ، سونا و جکوزی

  • سالن ورزشی مجهز و حرفه ای

  • سالن بیلیارد

  • سالن سینما

  • کافی شاپ و سفره خانه

  • اتاق کودک مجهز (مهدکودک)

  • سالن آرایشی بانوان

  • باغ پرندگان

  • پارکینگ مهمان

  • شارژ رایگان برای ساکنین

    ۳ سال
  • کتابچه راهنما

  • آنتن و اینترنت مرکزی

  • ماهواره مرکزی

  • آیفون تصویری هوشمند

  • انباری با دیوار سرامیک و طبقه بندی

  • گلخانه مجهز هوشمند

  • پنل های تولید آب گرم خورشیدی

  • واحد های ۲ و ۳ خواب و دوبلکس ۴ خواب

  • شیشه های ۲ جداره با قاب UPVC

  • ۲ دستگاه آسانسور نفر بر ۱۳ نفره

  • ۲ دستگاه آسانسور باربر با موتورگیرلس

  • ژنراتور برق اضطراری

  • کابینت ممبران

  • دوربین مداربسته در تمام مشاعات

  • واحد های هوشمند با قابلیت کنترل از راه دور

  • بانک مصالح جهت تامین احتمالی مصالح مورد نیاز

  • سیستم جمع آوری آب باران و فاضلاب خاکستری

  • نمایش عایق و دیوار های فوق سبک ۳D پانل

امکانات پروژه

سالن اجتماعات

امروزه در مجتمع های مسکونی طراحی فضای مختص برگزاری مراسم شادیُ جشن های تولد و نامزدی و … موضوعی نستا نو می باشد. این فضا متناسب با شرایط خاص کاربری که دارد از سبک طراحی متفاوتی برخوردار است. توجه به روابط فضاییُ نورپردازیُ هماهنگی رنگ ها و نکاتی از این دست نکات حائز اهمیتی در ساخت سالن اجتماعات می باشد. ایجاد قابلیت هایی با جذابیت بصری بالا میتواند در رسید به فضای مطلوب کارساز باشد.

سفره خانه

در واقع مکانی می باشد که در آن از آلاچیق و نیمکت های چوبیدر کنار بهره گیری از مصالح سنتی ایرانی نظیر آجر ، چوب شیشه های رنگی و … استفاده گردیده است.

در حقیقت سفره خانه به گونه ای نشانه شخصیت اجتماعی و فرهنگی است که در پیشینه تاریخی ایرانیان جهت استراحت و صرف غذا وجود داشته است.این مکان مجهز به آشپزخانه و  باربیکیو جهت برگزاری میهمانی های کوچک ساکنین می باشد.

کتابخانه

توانایی خواندن یکی از مهمترین مهارت های اساسی انسان در دنیای امروز است و مطالعه برای داشتن ارتباط با جامعه امری بسیار ضروری می باشد.

در این پروژه سعی گردیده تا با فراهم آوردن محیطی امن و راحت با امکاناتی از قبیل میز و صندلی مطالعه، روشنایی مناسب، قفسه های کتاب، عکس و تصاویری از بزرگان و مشاهیر ادبیات ایران و جهان و … در فضایی به وسعت تقریبی ۸۰ متر مربع، موجبات تشویق افراد به مقوله کتابخوانی و مطالعه و ترویج این فرهنگ را پدید آورد.

لابی مبله

لابی در مجتمع های مسکونی تنها یک فضای انتظار نیست بلکه مقدمه ای از میهمان نوازی و معماری مجتمع ها محسوب می شود. بخش نشیمن، فضایی در لابی است که با قرار دادن ترکیبی از مبل و میز به نشستن افراد اختصاص می یابد. از این فضا می توان به عنوان محل انتظار میهمانان و یا جلسات کوتاه با مراجعه کننده هایی که ساکنان نمیخواهند وارد فضار خصوصی خانه شان شوند استفاده نمود.

سالن بازی کودک

بازی سیستم ایمنی کودک را بهبود بخشیده، فعالیت های جسمانی را ارتقا داده تخیل و خلاقیت آنان را برانگیخته و از همه مهمتر هنگام بازی تمام حواسشان را به کار می گیرند. با آنان حس سرزندگی می بخشد.

فضایی سرپوشیده به میزان تقریبی ۱۱۰ متر مربع با رعایت کلیه اصول ایمنی در انتخاب کفپوش و مبلمان همراه با طراحی متناسب با سن کودکان، بهره گیری از لوازم بازی و آموزش کهکمک شایانی به پیشرفت و رشد فکری آنان خواهد داشت از جمله موارد مهم در ایجاد مشاعات مخصوص کودکان در مجموعه بوده است.

استخر و سونا

یکی از اهداف گروه مهندسی ساختمانی شفق در اختصاص فضایی به عنوان استخر و سالن بدنسازی ایجاد فضایی مفرح جهت فعالیت های ورزشی و گذراندن اوقات فراغت ساکنین می باشد. این مجموعه با طراحی منحصر به فرد، مجهز به بروز ترین تجهیزات مکانیکی و در محیطی کاملا بهداشتی جهت رفاه حال ساکنین می باشد.

تکنولوژی های ساخت

سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی (چیلر تراکمی)

در این پروژه با استفاده از سیستم های نوین تهویه مطبوع که با حداقل مصرف انرژی امکان تولید برودت را بوجود می آورند، نصب و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت. راندمان بالای این چیلر ها منجر به کاهش مصرف انرژی های فسیلی می شود. در این پروژه از چیلر تراکمی با راندمان بالا و فن کوئل جهت توزیع انرژی سرمایشی و گرمایشی به کار گرفته شده است. لازم به ذکر است که تجهیزات حذف آلاینده های صوتی، جهت کاهش صوت و ارتعاش بهره گرفته شده است. ظرفیت این چیلر های جهت رفاه بهره برداران ۱/۵ برابر ظرفیت مورد نیاز جهت ذخیره پیش بینی شده است.

سازه فلزی پیچ و مهره ای ترکیبی CFT

با استناد به آئین نامه مبحث دهم مقررات ملی ساختمان بندهای فصل ۱۰-۲-۸-۲ و مراجعه به آئین نامه روز دنیا (اروپا ، ژاپن و آمریکا) مزایای استفاده از سیستم های ترکیبی بتن – فولاد در سازه ها به وضوح مشخص می گردد.

۱- صرفه جویی در مصرف فولاد به عنوان سرمایه ملی

۲- افزایش مقاومت سازه به دلیل عملکرد بهینه و موثر فولاد و بین که باعث افزایش شکل پذیری سازه مطابق مندرجات آیین نامه ASCE07 می شود.

۳- افزایش مقاومت سازه در آتش سوزی، مطابق آیین نامه تخصصی آتش Aisc Design Guide Fire Resistance که اشاره به جذب حرارت آتش توسط هسته بتنی دارد و موجب بالارفتن زمان تحمل آتش در این سازه و بالطبع اقزایش پایداری و ایمنی جانی حین آتش سوزی خواهد شد.

بطور کلی در مقام مقایسه با سازه تمام فلز، با در نظر گرفتن رویکرد افزایش ضریب نامعینی سازه حین زلزله، هسته بتنی پس از تخریب پوسته فلزی موجب حفظ پایداری سازه خواهد شد. همچنین با نگاهی به ساختمان های بلند مربته در دنیا مشخص می شود که استقبال از این سیستم تا چه اندازه فراگیرو رو به گسترش می باشد.

بویلر چگالشی (کم مصرف)

در این پروژه به لحاظ صرفه جویی در مصرف انرژی و افزایش راندمان، از بویلر های آب چگالشی استفاده شده که منجر به کاهش مصرف سوخت را به میزان ۲۰% می دهد و منجر به کاهش قابل توجه دی اکسید کربی در محیط زیست مطابق کشور های توسعه یافته می شود. در این پروژه محل قرارگیری موتورخانه همانند بسیاری از پروژه های مطرح بین المللی در بام قرار گرفته است و برای طراحی آن پیشرفه ترین نرم افزار های روز دنیا مانند Design Builder ، Revit ، Pipenet ، Quantum استفاده شده است که زیر نظر مجرب ترین طراحان کشوری و با سرپرستی آقای دکتر پیمان ابراهیمی از برجسته ترین اساتید مکانیک کشور در زمینه انرژی، محاسبه و طراحی شده است و میتوان آن را از پروژه های منحصر به فرد مسکونی سطح کشور معرفی نمود.

سیستم ریورس

یکی دیگر از سیستم های روز جهانی که در شفق ۲۴ و ۲۵ با طراحی جناب آقای دکتر ابراهیمی اجرا شده است سیستم ریورس و سیستم برگشت آب می باشد که باعث جلوگیری از هدر رفت آب و زمان ساکنین می شود. در این سیستم آب گرم مصرفی دائما در لوله های تاسیسات نزدیک به شیر های آب گرم در جریان بوده و به محض باز کردن شیر، آب گرم قابل استفاده می باشد، همچنین استفاده از سیستم نوین و بروز برگشت آب که باعث ایجاد تعادل و فشار آب یکسان در کلیه طبقات خواهد شد نیز در این پروژه اجرا گردیده است.

نیروگاه ترکیبی خورشیدی و بادی

استفاده از سوخت های فسیلی همواره جزئی از مهمترین دغدغه های بشریت بوده است و پیامد آن آلودگی هوا و محیط زیست می باشد. ما با توجه به رو به اتمام بودن آن فرصت استفاده از انرژی های خدادادی را مغتنم دانسته و از آن بهره گیری کرده ایم و با اجرای نیروگاه خوردشیدی و بادی با ظرفیت ۱۰۰ کیلووات در روز بر روی فضای بام، علاوه بر ترویج این کار و کمک به سلامت محیط زیست، درآمدی پایدار و قابل ملاحظه ای برای ساختمان به ارمغان خواهیم آورد.

پنل های تولید آب گرم

از آنجایی که کشور ما به لحاظ جغرافیایی و شرایط اقلیمی امکان بهره گیری از انرژی پایدار خورشید را برای ما میسر ساخته است برای جلوگیری از اتلاف انرژی های فسیلی و استفاده از سیستم های دوستدار محیط زیست حداقل آلودگی را به محیط زیست وارد می کنند ذر این پروژه از سیستم خورشیدی جهت تولید آب گرم بهره گرفته شده است.لازم به ذکر است استفاده از سیستم ها تولید آبگرمکن خورشیدی مقدار قابل توجهی از هزینه های جاری تامین سوخت را در زمان بهره برداری برای ساکنین کاهش خواهد داد.

شیشه های سه جداره با قاب UPVC

در این پروژه از پنجره های UPVC استاندارد با شیشه های سه جداره بکار گرفته شده است. این نوع شیشه دارای ضخامت قابل توجه ۳۲ میلیمتر بوده که مقاومت حرارتی بسیار مطلوبی ایجاد می نماید و انتقال حرارت را به مقدار قابل توجهی کاهش می دهد تا از اتلاف انرژی جلوگیری به عمل آید. همچنین شیشه های سه جداره به لحاظ آکوستیکی (عایق صوتی) بسیار مناسب می باشند.

سامانه هوشمند اندازه گیری مصرف انرژی

همواره در ساختمان های با تعداد واحد های بسیار بالا دغدغه نحوه مصرفی انرژی و صرفه جویی به وجود می آید در این زمینه ما با استفاده از تکنولوژی انرژی متر که سامانه هوشمند اندازه گیری کلیه مصارف انرژی از قبیل برق و گاز و آب است میتوانیم با دقت و عملکرد بهتری در زمینه صرفه جویی گام برداریم.ضمن اینکه نمودار مصرفی در این سیستم قابل کنترل بوده و در صورت بروز هر گونه مشکل در سیستم تاسیسات به وسیله این سیستم در مدت زمان کمتری متوجه آن شده و جهت تصحیح آن اقدام خواهد شد.

سیستم جمع آوری آب باران و فاضلاب خاکستری

موضوع اهمیت آب و مخاطرات کمبود سفره های آب زیر زمینی بر هیچکس پوشیده نیست. در مجموعه شفق با استقرار تانکر های پلی اتیلنی با ظرفیت مناسب امکان جمع آوری آب های سطحی فراهم شده است. آب پس از تصفیه، در مصارفی از قبیل آبیاری فضای سبز، شست و شوی محوطه، پارکینگ هاو در کارواش از آن بهره برداری می شود با این سیستم می توان به طرز چشمگیری صرفه جویی در مصرف آب ایجاد نمود.

همچنین جهت صرفه جویی بهتر از آب بخشی از فاضلات در یک مدار جداگانه جمع آوری  شده و عمل تصفیه بر روی آن به صورت کامل انجام خواهد شد. از آب به دست آمده با رعایت تمامی استاندارد های بهداشتی بین المللی جهت مصارف فلاش تانک مورد استفاده قرار خواهد شد.

نمای عایق و دیوار های فوق سبک ۳D پانل

در این مجموعه سعی بر آن داشته ایم از اجرای نمای عایق سبک و دیوار های پیرامونی و داخلی مسلح فوق سبک، مطابق با آزمون های مرکز تحقیقات ساختمان و وزارت راه و شهر سازی دارای بالاترین استاندارد ها می باشد استفاده کنیم.

از مزایای مهم دیوار های سبک می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

صرفه جویی در انرژی سرمایش و گرمایش

عایق آکوستیک صوتی تقویتی با پشم سنگ در دیوار های سه جداره مشترک بین واحد ها

مقاومت در برابر آتش سوزی تا ۱۸۰ دقیقه

افزایش حجم مفید فضای داخلی به دلیل کاهش ضخامت دیوار

مقاومت در برابر ضربه و جسم سخت

کاهش بار مرده ساختمان و عکس العمل بهتر در برابر زلزله

معرفی پروژه
معرفی پروژه برج باغ مسکونی

شفق ۲۲ و۲۳

پروژه برج باغ مسکونی و هوشمند شفق ۲۲ و ۲۳ یکی از برترین سازه های منطقه فردیس کرج می باشد که پس از پروژه بی نظیر شفق ۲۱ توسط گروه مهندسی مختاری به بهره برداری رسید و تحویل مشتریان عزیز گردید.

GALLERY

گالری تصاویر

مشاوره و تماس برای خرید جدیدترین پروژه ما...

بازگشت به بالا بالا
بازگشت به صفحه قبل
Close Zoom